Kim jestem

 

Kim jestem? To pytanie, na które zawsze jest wiele odpowiedzi.

Coaching / mentoring to moja pasja i jednocześnie profesja. Tutaj zatem trochę faktów zawodowych.

Agnieszka M. Staroń– coach (certyfikat International Coaching Community), mentor (Akademia Mentora MSM), trener biznesowy, mediator,
facylitator i konsultant z praktycznym doświadczeniem w biznesie. 

Właścicielka obecnej na rynku od 2000 roku firmy MAGA Consulting.
https://maga-consulting.pl/
 
 
Doświadczenie zawodowe „na etacie” zdobywałam w branży handlowej, reklamowej, public relations oraz edukacji zdrowotnej, pełniąc funkcje pracownicze a potem menedżerskie w międzynarodowych firmach, i wspinając się po szczeblach kariery od asystentki po dyrektora regionalnego na Polskę.
 
W ramach obecnej roli zawodowej  realizuję projekty związane z rozwojem kadr dla firm z różnych segmentów rynku. Są to mentoringi, coachingi, szkolenia (grupowe oraz indywidualne), facylitacje i konsultacje biznesowe.
Pracuję zarówno po polsku jak i po angielsku.
 
Traktuję innych z szacunkiem i zaciekawieniem. Dbam o przyjazną atmosferę oraz o to, by świat moich klientów po spotkaniu ze mną wydawał się barwniejszy niż przed nim… Uważnie słucham i przygotowuję propozycje rozwiązań dostosowanych do potrzeb oraz do możliwości klientów. Wygląda na to, że klienci mnie cenią😉po realizacji pierwszego projektu bardzo często jestem zapraszana do dalszej współpracy.
 
Jako mentor i coach pracuję zarówno z menedżerami (executive coaching) jak i z kluczowymi specjalistami firm (business coaching, coaching „on the job”) oraz z osobami prywatnymi (life coaching / career coaching, retirement coaching).  
Pomagam w osiąganiu celów, „przetrwaniu” zmiany, przełamywaniu stereotypów, planowaniu nowych przedsięwzięć, poszukiwaniu owych dróg itp. Więcej informacji znajdziesz w zakładkach Jak pomagam oraz Pytania i odpowiedzi a także w różnych artykułach tego bloga.
 
Informacje formalne:
  • Pierwsze coachingi „on the job” prowadziłam dla swoich podwładnych już w latach 1998-1999.
  • Pierwsze coachingi menedżerskie przeprowadziłam w roku 2004.
  • Certyfikat coachingowy ICC uzyskałam w styczniu 2009. Był to pewnego rodzaju przełom – pod wpływem uzyskanej wiedzy radykalnie zmieniłam sposób pracy. Może nawet to, co robiłam wcześniej nie całkiem zasługuje na miano „coachingu”… 😉
Inne aktywności
 
Poza pracą zawodową popularyzuję wiedzę związaną z biznesem i łączeniem życia zawodowego z osobistym. W miarę możliwości pojawiam się w mediach, pisuję artykuły do biznesowych portali internetowych (m.in. Business Dialog oraz LinkedIn), przetłumaczyłam książkę o zarządzaniu („Dlaczego pracownicy nie robią tego co powinni…i co z tym zrobić”, F. Fournies; wyd. Studio EMKA), od 2009r współpracuję jako ekspert z Klubem Dyrektorów Finansowych „Dialog”, byłam mentorką Fundacji Liderek Biznesu EY oraz (przez 6 lat) członkiem Rady Fundacji SLOWLAJF – Fundacja Przeciw Wypaleniu ZawodowemuObecnie jestem członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów. Współpracuję też stale z renomowanym magazynem „Personel i Zarządzanie”, pisząc teksty (pojawiająca się nieregularnie rubryka „Okiem Coacha”) i robiąc wywiady z międzynarodowymi ekspertami.